تفاوت های سئو داخل و خارجی

سئو داخلی و خارجی دسته بندی ای برای اعمال سئو وب سایت به شمار می رود. پیش از بررسی و شناخت این دسته بندی بهتر است در ابتدا با سئو و بهینه سازی وب سایت آشنا شوید. سئو مجموعه ای از تکنیک‌ها و اعمالی است که به بهینه سازی وب سایت شما کمک می‌کند. بهینه سازی به منظور رفاه حال کاربران و ربات‌های گوگل. شما با عملیات منجر به ریسپانسیو شدن، وب سایت خود را برای کاربران با هر ابزار ارتباطی بهینه می‌کنید و یا با بهینه کردن کد‌های HTML وب سایت خود را برای ربات‌های گوگل قابل فهم می‌کنید. همه این اعمال برای کسب امتیاز از گوگل الزامی است. شما نمی‌توانید فقط با در نظر گرفتن ربات‌های گوگل تولید محتوا کنید و یا به دلیل سختی کار بیخیال بخش مربوط به ربات‌ها شوید و فقط با توجه به سلیقه کاربر وب سایت خود را پی ریزی کنید.

به منظور دستیابی به بهترین راه حل بهتر است با کارشناسان سئو وب سایت مشهد در تماس باشید. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از افراد متخصص در زمینه طراحی وب سایت، تولید محتوا، بهینه سازی و سئو وب سایت، آنالیز رفتار کاربران وارد شده به وب سایت شما و غیره هستند، که می‌توانند با بررسی حوزه فعالیت شما در کمترین زمان ممکن شما را به جایگاه اول تا سوم در نتیجه جستجو کاربران برسانند. برای مشاوره و بهره مندی از خدمات تخصصی سئو وب سایت می‌توانید با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ اتود در تماس باشید.

[مطالعه بیشتر: بهینه سازی و سئو وب سایت در مشهد چه کمکی به رشد کسب و کارهای این شهر می کند؟ ]

مقدمه

 

تاثیر لینک سازی داخلی مناسب بر تولید محتوا مشهد

 

حوزه سئو وب سایت مملو از واژه‌ها و عباراتی است که عموما افراد با آن‌ها نا آشنا هستند. از جمله این عبارت‌ها می‌توان به مدیریت جاوا اسکریپت‌ها، ریسپانسیو کردن وب سایت، آنالیز رفتاری کاربران، سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری، سئو کلاه سیاه، کلید واژه‌ها و غیره اشاره کرد. تقریبا ۲۰۰ معیار و یا بهتر است بگوییم ۲۰۰ عبارت وجود دارد که ما باید با شناخت آن‌ها به بهینه سازی وب سایت خود و کسب امتیاز از گوگل به وسیله آن‌ها بپردازیم. برای شناخت بهتر این اعمال و عبارت‌ها عموما افراد اقدام به دسته بندی داده‌های خود می‌کنند، که یکی از کلی ترین دسته بندی‌ها دسته بندی سئو داخلی و خارجی است.

منظور از سئو داخلی و خارجی چیست؟

در یک دسته بندی کلی تمامی اعمال سئو به دو بخش سئو داخلی و خارجی تقسیم بندی می‌شوند. در واقع اعمالی که به بهینه سازی داخلی وب سایت مرتبط است مانند کلید واژه، بهینه سازی کد‌ها و تصاویر و غیره سئو داخلی و لینک سازی خارجی و ارتباط با شبکه‌های اجتماعی، انتخاب‌ هاست و سرور مناسب مربوط به بخش سئو خارجی است.

سئو داخلی

از ابتدایی ترین تا پیچیده ترین تاکتیک‌های مورد استفاده در جهت بهینه سازی موتور جستجو که توسط چرخاننده وب سایت صورت می‌گیرد سئو داخلی می‌گویند. در ادامه به چند مورد اشاره می‌شود و مختصرا توضیحی در رابطه با آن‌ها داده می‌شود.

کلمات کلیدی

کلمه کلیدی در واقع بیانگر موضوع اصلی صفحه وب سایت شما است. عبارتی که شما به عنوان کلمه کلیدی از آن استفاده می‌کنید باید بر اساس کلید واژه‌هایی باشد که مخاطبین در موتور‌های جستجو به دنبال آن هستند. هر چه عبارت شما حاوی کلمات بیشتری باشد، با عبارت‌های جستجو شده توسط مخاطبین همخوانی بیشتری خواهد داشت.

متا تایتل‌ها

توضیحاتی که زیر URL وب سایت شما در صفحه نتایج برای مخاطبین نمایان می‌شود تحت عنوان توضیحات متا شناخته می‌شوند. باید در نگارش این توضیحات دقت نظر بسیار بالایی داشته باشید چرا که این توضیح باید کوتاه باشد و توصیف کننده صفحه مورد نظر شما باشد. نکته حائز اهمیت این است که در این توضیح حتما باید از عبارت کلید استفاده کنید.

امنیت وب سایت

 

تاثیر امنیت وب سایت در طراحی وب سایت در مشهد

 

تنها محتوای با کیفیت تاثیرگذرا در سئو داخلی نیست. در بحث سئو داخلی و خارجی امنیت از جمله فاکتور‌های مربوط به سئو داخلی است و فاکتور مهم و تاثیر گذار در سئو محسوب می‌شود. با توجه به اینکه ۷۰ درصد کاربران از طریق گوگل وارد وب سایت شما می‌شوند پس باید امتیازی که گوگل برای این فاکتور در نظر می‌گیرد مورد توجه شما نیز باشد، چرا که اگر وب سایت شما از امنیت کافی برخوردار نباشد گوگل به محتوای شما اهمیتی نمی‌دهد و این یعنی ورود کاربران به کمترین حالت ممکن خواهد رسید.

[ مطالعه بیشتر: مهمترین فاکتورهای تولید محتوا مشهد چیست ؟]

سئو خارجی

هر اقدام استراتژی سئویی که خارج از وب سایت خود در جهت کسب امتیاز از گوگل و یا موتور‌های جستجو انجام دهید سئو خارجی محسوب می‌شود.

سئو خارجی و لینک گذاری

 

تاثیر سئو خارجی بر سئو وب سایت ها در شهر مشهد

 

لینک سازی که سئو خارجی محسوب شود می‌تواند تبلیغات در یک وب سایت دیگر باشد و یا تبلیغات در یک شبکه اجتماعی. به این منظور شما می‌توانید لینک صفحات مورد نظر خود را در وب سایت‌های دیگر قرار دهید و یا اگر در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام عضو هستید از این پلتفورم‌ها برای سئو خارجی وب سایت خود استفاده کنید.

‌هاست و سرور

 

تاثیر هاست و سرور بر بهینه سازی وب سایت ها در مشهد

 

انتخاب ‌هاست و سرور جزء فعالیت‌های سئو وب سایت مشهد خارجی است، اما باید بدانید که این انتخاب به طور غیر مستقیم در سئو داخلی نیز تاثیر گذار است، پس می‌توان گفت انتخاب ‌هاست و سرور در سئو داخلی و خارجی ، در هر کدام به نحوی تاثیر گذار است. انتخاب ‌هاست اشتراکی که ارزان باشد باعث کاهش سرعت وب سایت شما شده و امتیاز مهم سرعت اشتراک گذاری اطلاعات را از دست خواهید داد. همچنین اگر ‌هاست و سرور پشتیبانی کننده شما سرعت و کیفیت مناسبی نداشته باشند در آینده ای نه چندان دور دچار قطی‌های بسیار زیادی خواهید شد. برای کسب اطلاعات پیرامون این موضوع می‌توانید مقاله ‌هاست و دامنه را مطالعه فرمایید.

تفاوت سئو داخلی و خارجی

 

تفاوت سئو داخلی با سئو خارجی | تیم تولید محتوا در مشهد

 

کلیه اعمالی که برای جذب مخاطب به صورت مستقیم انجام می‌دهید نظیر تولید محتوا مشهد با کیفیت و اصیل تگ عنوان‌های مناسب، توضیحات متا مناسب به جهت جذب مخاطب، انتخاب تصاویر مناسب، مرتبط و بهینه شده. تمامی این اعمال مخاطب را به صورت مستقیم جذب خواهد کرد و اعمال قابل انجام در طراحی سایت مشهد خودتان می‌باشد، اما در سئو خارجی با لینک سازی در یک وب سایت و یا شبکه اجتماعی خارجی به صورت غیر مستقیم به جذب مخاطب میپردازیم. سئو خارجی اگر چه تنوع بالایی ندارد اما تاثیر بسزای در کسب رتبه از گوگل خواهد داشت.

سخن آخر

سئو داخلی و خارجی مجموعه اعمال مکمل یکدیگر اند که انجام همه فعالیت‌های مرتبط با این دو بخش لازم و ضروری است. پس در قدم اول باید آن‌ها را بشناسیم و در قدم بعد باید برای انجام هر یک به طور دقیق برنامه ریزی کنیم. ما در این مقاله به بررسی هر مورد پرداختیم. شما برای بهره مندی از نظرات و کمک‌های کارشناسان سئو می‌توانید با کارشناسان مجموعه اتود ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ در مشهد، در ارتباط باشید.

آنچه می خوانید ...

مقالات مرتبط

به خواندن ادامه دهید

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن