بهترین صفحه سازهای وردپرس در سال ۲۰۲۲ کدامند ؟

تمام افرادی که قصد ورود به عرصه طراحی سایت را دارند در ابتدا با مواردی چون برنامه وردپرس و صفحه ساز های وردپرس رو به رو می شوند. در این مطلب ما در ابتدا برای شما به تشریح کاربرد وردپرس می پردازیم و در ادامه خواهیم گفت که چرا شما برای استفاده راحت تر از وردپرس به صفحه ساز های وردپرس نیاز دارید. ما در این مطلب بهترین صفحه ساز های وردپرس ۲۰۲۲ را به شما معرفی خواهیم کرد تا راحت تر بتوانید از میان آن ها گزینه مناسب برای کار خودتان را انتخاب کنید. گروه اتود به عنوان بهترین ارائه کننده خدمات طراحی سایت مشهد شما را در جهت انتخاب صفحه سازی که با حوزه فعالیت شما همخوانی دارد راهنمایی می کند.

صفحه ساز وردپرس چیست

صفحه سازهای محبوب وردپرس

پیش از معرفی بهترین صفحه ساز های وردپرس ۲۰۲۲ بهتر است به تعریف وردپرس بپردازیم و در ادامه به شما بگوییم که صفحه ساز وردپرس چیست. احتمالا اولین سوالی که در ذهن فردی که قصد دارد وارد عرصه طراحی سایت بشود، ایجاد می شود، این سوال است که آیا ابزاری وجود دارد که ما با استفاده از آن و بدون دانش برنامه نویسی، سایت خود را راه اندازی کنیم؟ پاسخ ما به شما این است که بله شما از طریق سیستم مدیریت محتوایی به نام وردپرس می توانید با استفاده از قالب های آماده و رایگانی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد به راحتی و حتی بدون نیاز به یک خط کدنویسی، سایت خود را راه اندازی کنید.

در هنگام استفاده از این ابزار پرسشی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که قابلیت شخصی سازی و ایجاد تغییر در این قالب های آماده اساسا امکان پذیر است؟ باید بگوییم، بله و به همین علت قصد داریم تا در این مطلب به شما بگوییم که صفحه ساز وردپرس چیست و بهترین صفحه ساز های وردپرس ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم. این ابزار به شما این قابلیت را می دهد که به راحتی قالب آماده ای که وردپرس به شما می دهد را با توجه به نیاز خود شخصی سازی کنید و محتوای سایت خود را مدیریت کنید.

مطالعه بیشتر: تعرفه طراحی سایت در مشهد

بهترین صفحه ساز های وردپرس ۲۰۲۲

دنیای تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است از این رو شما باید دائما اطلاعات خود را به روز رسانی کنید به همین علت ما در این بخش ۶ مورد از بهترین صفحه ساز های وردپرس ۲۰۲۲ را به شما معرفی خواهیم کرد. پیش از آنکه توضیحات کامل تری را که در این متن برای شما قرار داده ایم تا بتوانید بهترین صفحه ساز های وردپرس ۲۰۲۲ را با یکدیگر مقایسه کنید، برای مقایسه راحت تر این برنامه ها بهتر است به جدول زیر توجه کنید. گروه تخصصی طراحی سایت مشهد اتود با قرار دادن این جدول امکان مقایسه سریع و آسان میان بهترین صفحه ساز های وردپرس را برای شما فراهم آورده است.

افزونه قیمت عناصر رتبه امتیاز نهایی
Elementor برنامه رایگان:دارد
برنامه حرفه ای:۴۹ دلار
بیش از ۹۰ افزونه
بیش از ۱۰۰ قالب صفحه
امکانات
*****
سهولت استفاده
****
طراحی
*****
*****
Builder Beaver برنامه رایگان:دارد
برنامه حرفه ای:۹۹ دلار
بیش از ۳۰ افزونه
بیش از ۵۰ قالب صفحه
امکانات
*****
سهولت استفاده
****
طراحی
****
*****
Brizy برنامه رایگان:دارد
برنامه حرفه ای:۴۹ دلار
۲۶ افزونه
۱۵۰ قالب صفحه
امکانات
****
سهولت استفاده
****
طراحی
****
****
Divi Builder برنامه رایگان:ندارد
برنامه حرفه ای:۸۰ دلار
بیش از ۴۰ افزونه
۱۰۰۰ قالب صفحه
امکانات
*****
سهولت استفاده
***
طراحی
*****
****
Themify Builder برنامه رایگان:دارد
برنامه حرفه ای:۳۹ دلار
بیش از ۲۵ افزونه
بیش از ۴۰ قالب صفحه
امکانات
***
سهولت استفاده
***
طراحی
*****
***
Gutenberg برنامه رایگان:دارد
برنامه حرفه ای:ندارد
۲۰ قالب پایه
۳۰ قالب اضافی
امکانات
**
سهولت استفاده
*****
طراحی
**
***

۱- Elementor

المنتور

نمی توان درمورد بهترین صفحه ساز های وردپرس صحبت کرد اما به Elementor اشاره نکرد. این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های صفحه ساز است که در حال حاضر بیش از ۳ میلیون سایت برای مدیریت محتوای خود از آن استفاده می کنند. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با Elementor این است که شما به عنوان یک مبتدی به راحتی کار با آن را یاد خواهید گرفت. نسخه رایگان این برنامه نیز اکثر قابلیت های مورد نیاز شما را دارا می باشد و احتمال اینکه به نسخه حرفه ای آن نیاز پیدا کنید بسیار کم است و این مسئله خود یک مزیت بسیار مهم برای این برنامه محسوب می شود.

۲- Beaver Builder

Beaver Builder

Beaver Builder یکی دیگر از گزینه های بسیار خوب برای شما در بحث مدیریت محتوا در ورد پرس است. در این برنامه یکسری ماژو هایی از پیش طراحی شده اند که کار شما را در بحث مدیریت محتوا آسان می سازد. این برنامه یک قابلیت بسیار عالی دیگر نیز برای ویرایش از طریق کشیدن و رها کردن آیتم ها در صفحه مورد نظر شما دارد. در کنار این مزیت شما می توانید با استفاده از الگوهای پیش ساخته شده آن به سرعت کار خود را پیش ببرید. از همین جهت Beaver Builder را می توان در رده بندی بهترین صفحه ساز های وردپرس جای داد.

۳- Brizy

Brizy

Brizy نسل جدید صفحه ساز های وردپرس است که فضای بسیار منحصر به فردی را برای شما ایجاد می کند. اما نگران این تفاوت نباشید چون تمام مراحل در این برنامه طوری طراحی شده است که شما به راحتی آن ها را درک خواهید کرد. در کنار این مسئله قالب های متعدد و خاص Brizy کار شما را متفاوت از سایر کار ها می کند. از همین جهت این برنامه نسل جدید صفحه ساز های وردپرس را در بین بهترین صفحه سازهای وردپرس قرار دادیم.

۴- Divi Builder

Divi Builder

Divi Builder در واقع تفاوت چندانی با سایر برنامه هایی که در لیست بهترین صفحه ساز های وردپرس ۲۰۲۲ قرار دادیم، ندارد. نکته مهم در رابطه با این برنامه نبودن نسخه رایگان این صفحه ساز هست که ممکن است برای برخی کاربران مشکل ایجاد کند اما شما می توانید با خرید Divi Builder از قالب های بسیار متنوعی بهره مند شوید.

۵- Themify Builder

Themify Builder

هرچند که ما Themify Builder را در بین بهترین صفحه ساز های وردپرس ۲۰۲۲ آوردیم اما این واقعیت غیر قابل کتمان وجود دارد که این برنامه توانایی رقابت با هیچکدام از برنامه هایی که پیش از این ذکر کردیم را ندارد. هرچند که قابلیت های مشابهی با سایر صفحه ساز ها دارد اما اگر می خواهید از امکانات کافی در این برنامه بهره مند شوید بهتر است نسخه غیر رایگان این برنامه را خریداری کنید.

۶- Gutenberg

Gutenberg

در ورژن ۵ وردپرس ما شاهد اضافه شدن یک ویرایشگر جدید به نام Gutenberg هستیم. مهم ترین ویژگی این برنامه که ما را وادار ساخت تا آن را در لیست بهترین صفحه ساز های وردپرس ۲۰۲۲ قرار دهیم ویژگی سهولت در استفاده آن بود و همانطور که  در جدول بالا مشاهده کردید از این نطر نیز امتیاز بالایی کسب کرده است.

سخن آخر

در این مطلب ما ضمن تشریح کارکرد وردپرس و دلایل اهمیت این برنامه، بهترین صفحه ساز های وردپرس ۲۰۲۲ را به شما معرفی کردیم و توضیحات مربوط به هر کدام را در این متن گنجاندیم تا به راحتی بتوانید صفحه ساز مناسب خود را بیابید. در صورت تمایل، آژانس دیجیتال مارکتینگ اتود به عنوان یکی از با سابقه ترین گروه های طراحی سایت مشهد با ارائه بستری مناسب، تمام فعالیت های مرتبط با این حوزه را برای کسب و کار شما با عالی ترین دقت و بالاترین کیفیت انجام خواهند داد.

آنچه می خوانید ...

مقالات مرتبط

به خواندن ادامه دهید

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن