بهترین جایگزین های اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

بهترین جایگزین اینستاگرام

مدت زمان زیادی است که مردم به دنبال بهترین جایگزین اینستاگرام هستند. در حالی که عده ای از افراد از تغییرات اخیر سیاست حفظ حریم خصوصی راضی نیستند و عده دیگری از زمانی که فیس بوک آن را خریداری کرد علاقه خود را به این برنامه از دست داده اند. اگر به فکر ترک اپلیکیشن متا هستید و می‌خواهید یک سرویس اشتراک‌گذاری عکس جدید پیدا کنید، ما در این مقاله همه گزینه‌ها را بررسی کرده و بهترین آن را برای جایگزینی اینستاگرام در حال حاضر انتخاب کرده‌ایم. از جمله این برنامه ها می توان به EyeEm، ۵۰۰px، VSCO، Steller ااره کرد. به عنوان یک نکته، کارشناسان معتقدند هیچ راه حلی برای جایگزینی اینستاگرام وجود ندارد، زیرا چیزی در بازار وجود ندارد که جایگزین آن شود. به افراد توصیه می شود که در جای دیگری جستجو کنند، اما آن ها باید به آن به عنوان یک تنوع نگاه کنند تا یک جایگزین کامل. در ادامه به معرفی بهترین جایگزین اینستاگرام پرداخته شده است.

مطالعه بیشتر: ارائه خدمات طراحی سایت مشهد

چرا باید جایگزین های اینستاگرام را در نظر بگیرید؟

 

چرا باید جایگزین های اینستاگرام را در نظر بگیرید

 

اینستاگرام، مانند هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، کامل نیست. چند دلیل خوب برای شما وجود دارد که به دنبال بهترین جایگزین اینستاگرام باشید:

  •  نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی: اینستاگرام متعلق به فیس‌بوک است، و در پی رسوایی اخیر فیس‌بوک، ممکن است برخی نگران حریم خصوصی خود در اینستاگرام نیز باشند.
  • جوامع کوچکتر اغلب بیشتر درگیر هستند: یکی از مزایای کلیدی استفاده اولیه از یک پلتفرم رسانه اجتماعی موفق این است که جوامع کوچکتر اغلب بیشتر درگیر هستند. با این حال، این مزیت ثابت است حتی اگر پلتفرم از کار بیفتد. جوامع کوچکتر سر و صدای کمتری برای شما دارند تا بتوانید از آن عبور کنید و روابط قوی تری ایجاد کنید. این امر می تواند به ویژه برای مشاغل مبتنی بر خدمات مفید باشد.
  • اعتماد کمتر به فضا و محیط فیس بوک-اینستاگرام: یکی از دلایلی که موجب شده افراد به دنبال بهترین جایگزین اینستاگرام باشند عدم اعتماد به فضای فیس بوک و زیرمجموعه های آن است. این نگرانی بیشتر برای بازاریابان به وجود آمده است. به خصوص با قطعی جهانی اخیر فیس بوک و اینستاگرام؛ اگر کسب و کار شما به طور کامل به این پلتفرم ها متکی باشد و آن ها با هم از کار بیفتند، کسب و کار شما نیز با آن ها از بین خواهد رفت. در صورت ضرر فاجعه بار، نباید اینستاگرام را به طور کامل جایگزین کنید، اما همچنان باید از برخی پلتفرم های کمکی برای ایمن بودن استفاده کنید.

هنگام انتخاب بین جایگزین های اینستاگرام چه چیزهایی را در نظر بگیرید؟

فقط به این دلیل که بهترین جایگزین اینستاگرام وجود دارد، شما نباید فوراً زمان و تلاش خود را صرف استفاده از آن ها کنید. این در مورد هر نوع شبکه رسانه اجتماعی صادق است. نکته مهمی که در اینجاوجود دارد این است که شما باید فاکتورهای اولیه ای را که در هنگام انتخاب سایت های رسانه اجتماعی که قبلاً در آن عضو شده اید را در نظر بگیرید:

  • جمعیت شناسی: مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید، مخاطبان رسانه های اجتماعی شما هستند. آن ها به چه نوع پلتفرم هایی جذب می شوند؟ دوست دارند چه نوع محتوایی تولید و مصرف کنند؟ کدام جایگزین اینستاگرام به بهترین وجه از این نوع محتواها پشتیبانی می کند؟ پیدا کردن اطلاعات جمعیتی خاص برای این پلتفرم‌های کوچک‌تر اغلب دشوار است، اما می‌توانید براساس ویژگی‌ها و تمرکز کلی هر برنامه حدس بزنید.
  •  فرصت‌های ارتباطی: بهترین جایگزین‌ اینستاگرام به طور طبیعی بر اشتراک‌گذاری تصاویر تمرکز می‌کنند، اما پلتفرم‌هایی که در نظر دارید چگونه جامعه را تقویت می‌کنند؟ آیا می توان نظر یا پیام خصوصی داد؟ می توانید گروه هایی برای ایجاد جامعه منسجم تری پیرامون برند خود استفاده کنید؟

 اهداف شما: اهداف کلی شما در رسانه های اجتماعی چیست؟ این پلتفرم‌های جدید چگونه در برنامه رسانه‌های اجتماعی شما قرار می‌گیرند؟

چهار مورد از بهترین جایگزین های اینستاگرام

 

۱. EyeEm:

 

EyeEm

 

EyeEm در لیست بهترین جایگزین اینستاگرام قرار دارد. این پلتفرم یک جامعه شلوغ با بیش از ۲۲ میلیون کاربر است. EyeEm هم به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی و هم به عنوان یک بازار تصویر عمل می کند. این موضوع جذابیت آن را برای هنرمندان و عکاسان متعهد دو چندان می کند.

منحصربه‌فردترین ویژگی EyeEm ماموریت‌هایی است که برای کاربران تعیین می‌کند و آن ها را به چالش می‌کشد تا با ایجاد تصاویر بر اساس دستورالعمل های شرکت‌هایی که با EyeEm شریک شده‌اند، توانایی‌های هنری آن ها را آزمایش کنند. جوایز این مسابقات از نمایش تصاویر شما در کمپین های تجاری و/یا نمایشگاه ها تا جوایز نقدی متغیر است.

چه کسی باید از EyeEm استفاده کند؟

اگر تجارت شما به شدت بر روی هنر، عکاسی یا نرم افزار یا تجهیزات مرتبط متمرکز است، باید EyeEm را به عنوان یک کانال بازاریابی در نظر بگیرید.

۲. ۵۰۰px

 

500px

 

۵۰۰px یک شبکه رسانه اجتماعی است که واقعاً به جنبه “اجتماعی” مسائل اختصاص یافته و در لیست بهترین جایگزین اینستاگرام قرار گرفته است. این پلتفرم جامعه بزرگی متشکل از ۱۵ میلیون کاربر فعال دارد و مانند EyeEm، با اجازه دادن به کاربران برای فروش مجوز برای تصاویر خود به طور مستقیم در پلتفرم، عکاسان باکیفیت را جذب می کنند. آن ها همچنین هزینه محدودی را دریافت می کنند، در حالی که بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی از شما می خواهند که برای پست کردن یک تصویر هزینه زیادی را پرداخت کنید.

۵۰۰px چندین سطح مختلف عضویت، از جمله چند طرح پولی را ارائه می دهد. برای عکاسان حرفه‌ای، طرح های پولی به مزایایی مانند تجزیه و تحلیل، فهرست‌های تجاری و رویدادها، و نمایه‌های تجاری اجازه دسترسی می دهد. آخرین خصوصیت قابل توجه ۵۰۰px، نسخه مرورگر وب کاملاً کاربردی آن است. این کار آپلود مستقیم تصاویر را از رایانه آسان‌تر می‌کند. آن ها همچنین دارای برنامه های اندروید و iOS برای کاربران متمرکز بر موبایل هستند.

چه کسی باید از ۵۰۰ پیکسل استفاده کند؟

 

چه کسی باید از 500 پیکسل استفاده کند

 

۵۰۰px مدت هاست که بر روی جوامع عکاسی نیمه حرفه ای و حرفه ای متمرکز شده است. این باعث می شود که در درجه اول به عنوان یک ابزار بازاریابی برای عکاسان حرفه ای و در درجه دوم برای استودیوهای عکاسی یا مشاغلی که تجهیزات عکاسی می فروشند مفید باشد. ۵۰۰px بهترین جایگزین اینستاگرام است. به این دلیل که یک ابزار عالی برای مشاغلی است که در بازاریابی بصری خود بر عکاسی تاکید دارند، زیرا می توان از آن برای یافتن عکاسان حرفه ای برای مشارکت یا حتی خرید مستقیم تصاویر استفاده کرد.

۳. VSCO

 

VSCO

 

VSCO تعدادی ویژگی مشابه اینستاگرام ارائه می دهد. می توانید از طریق برنامه نرم افزار عکس بگیرید، آن ها را ویرایش و فیلترهای مختلفی اضافه کنید. اما چند تفاوت کلیدی وجود دارد که VSCO را به بهترین جایگزین اینستاگرام تبدیل می کند:

  • به راحتی تصاویر را دوباره به اشتراک بگذارید:VSCO اشتراک گذاری تصاویر را در برنامه ساده می کند. این امر حفظ یک برنامه محتوای ثابت را آسان‌تر می‌کند و به شما کمک می‌کند تا روابط خود را در جامعه VSCO توسعه دهید.
  • عداد فالوور پنهان: شما تنها فردی هستید که می‌دانید چه تعداد فالوور در VSCO دارید. این به VSCO کمک می کند تا توجه جامعه را به اصالت و نوآوری به جای رقابت در اینستاگرام متمرکز کند.

این ویژگی ها، همراه با مخاطبان بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال، VSCO را به یکی از بهترین جایگزین اینستاگرام تبدیل می کند. VSCO همچنین یک طرح عضویت ممتاز را ارائه می دهد که دسترسی به انواع بیشتری از ابزارهای ویرایش و چندین مجموعه از پیش تنظیم ها را ارائه می دهد. بیش از یک میلیون نفر برای این اشتراک عضو شده اند. این طرح به VSCO اجازه می دهد تا بر روی محتوا و عکاسی عالی تمرکز کند، بدون اینکه به تبلیغ کنندگان وابسته شود.

مطالعه بیشتر: دریافت خدمات سئو در مشهد

چه کسی باید از VSCO استفاده کند؟

 

چه کسی باید از VSCO استفاده کند

 

جمعیت کاربران VSCO از نسل Z، نسل بعد از هزاره ها تشکیل شده است (افراد زیر ۲۳ سال). این باعث می شود که برای مشاغلی که مخاطبان اصلی آن ها در این محدوده سنی هستند، انتخابی عالی باشد.

۴. Steller

Steller

 

Steller برنامه ای منحصر به فرد است که در لیست بهترین جایگزین اینستاگرام قرار گرفته است. استلر برنامه ای است که بر داستان سرایی تمرکز دارد. استلر به جای تمرکز بر رسانه های بصری، کاربران را تشویق می کند تا ترکیبی از ویدئو، تصاویر، متن و چیدمان های داخلی برای گفتن داستان های پیچیده استفاده کنند.

چه کسی باید از Steller استفاده کند؟

 

چه کسی باید از Steller استفاده کند

 

Steller یک پلت فرم عالی برای برندهای داستان محور است که می خواهند محتوای با کیفیت بالا در رسانه های مختلف تولید کنند.

کدام یک از این جایگزین های اینستاگرام را باید انتخاب کنید؟

در نهایت، بهترین جایگزین اینستاگرام برای شما بر اساس نوع کسب و کاری است که می‌خواهید از رسانه‌های اجتماعی کسب کنید.

  • EyeEm مکانی عالی برای برندها و برای یافتن هنرمندان جهت همکاری و خرید تصاویر برای استفاده در کمپین های بازاریابی است.
  • ۵۰۰px به جوامع عکاسی نیمه حرفه ای و حرفه ای اختصاص داده شده است و آن را به مکانی ایده آل برای مشاغل عکاسی تبدیل می کند.
  • VSCO یک انتخاب عالی برای برندهایی است که می خواهند با نوجوانان و بزرگسالان ۲۰ ساله ارتباط برقرار کنند و مکانی سرگرم کننده برای آزمایش تکنیک های خلاقانه ویرایش عکس است.
  • Steller برای برندهای متمرکز بر داستان که به دلیل عملکرد پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری تصویر معمولی احساس محدودیت می‌کنند بسیار مناسب است.

آنچه می خوانید ...

مقالات مرتبط

به خواندن ادامه دهید

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن