بهترین افزونه های سئو در وردپرس برای سال ۲۰۲۲

افزونه های سئو

پیدا کردن افزونه های سئو در وردپرس، مطمئنا روند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما بسیار سریع خواهد بود. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای یک صاحب کسب و کار معمولی می تواند پیچیده یا طاقت فرسا باشد، اما لزومی ندارد. چرا که افزونه سئو ابزارها و ویژگی های قدرتمندی مانند چک لیست های ممیزی، نقشه سایت و بینش محتوا را برای بهینه سازی وب سایت به شما ارائه می دهد.

سئو حتی برای صاحبان وب سایت باتجربه گیج کننده است. یافتن پست ها و صفحات با پتانسیل بالا، اصلاح لینک های شکسته، سازماندهی مجدد ساختار سایت یا انجام یک ممیزی کامل سئو برای اکثر صاحبان وب سایت آسان نیست. اما زمانی که به ابزارهای مناسب و دانش مورد نیاز برای پیاده سازی آن ابزار مجهز شده باشید، در مسیر موفقیت موتورهای جستجو قرار خواهید گرفت.

در ادامه فهرستی از بهترین افزونه های سئو در وردپرس گردآوری شده، که یافتن بهترین ابزار متناسب با نیازهای شرکت را برای شما آسان تر می کند.

مطالعه بیشتر: ارائه خدمات سئو سایت در مشهد

افزونه های سئو چه کاری انجام می دهند؟

افزونه های سئو چه کاری انجام می دهند

قبل از اینکه به معرفی بهترین افزونه های سئو در وردپرس بپردازیم ابتدا ضروری است بدانیم که این افزونه ها چه کاری انجام می دهند. سئو حوزه مطالعاتی گسترده ای را در بر می گیرد، که می تواند تحقیقات کلمات کلیدی، بهینه سازی محتوا، افزودن لینک ها و موارد دیگر را پوشش دهد. به طور کلی، هر افزونه ای که به شما کمک می کند صفحات خود را بهینه کنید تا بتوانند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند، در زیر این چتر قرار می گیرند.

Yoast SEO یکی از افزونه های SEO است که فراتر از بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو کمک کند. به عنوان مثال، آن ها توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود خوانایی مطالب و نحوه جلوگیری از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی دقیق ارائه می دهند.

درک این نکته مهم است که افزونه های سئو در وردپرس لزوماً به این معنی نیست که محتوای شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت. به هر حال اگر مطمئن نیستید که چگونه محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، این ابزارها نقطه شروع خوبی هستند. استفاده از افزونه های سئو وردپرس می تواند به شما کمک کند تا بینش عمیق تری نسبت به مخاطبان و منابع ترافیک خود داشته باشید. سپس می توانید از این اطلاعات ارزشمند برای بهبود استراتژی محتوا و افزایش تعامل استفاده کنید.

آیا وردپرس به افزونه های سئو نیاز دارد؟

 

آیا وردپرس به افزونه های سئو نیاز دارد

 

برای بهینه سازی پست ها و صفحات خود نیازی به استفاده از افزونه های سئو در وردپرس ندارید. اگر با اصول سئو آشنایید و با آخرین تغییرات الگوریتم‌ها همراه هستید، می‌توانید بدون استفاده از افزونه‌ها به نتایج فوق‌العاده‌ای برسید. در بیشتر موارد، افزونه‌های سئو به شما راهنمایی می‌کنند که چگونه محتوای خود را بهبود بخشید، بنابراین برای موتورهای جستجو مناسب‌تر است. با این حال، کار بهینه‌سازی واقعی هنوز روی دستان شماست.

خارج از چارچوب، وردپرس در حال حاضر شامل تمام ابزارها و ویژگی هایی است که برای ایجاد محتوای سئو پسند نیاز دارید. سیستم مدیریت محتوا (CMS) شما را قادر می سازد عناوین، توضیحات متا، سرفصل ها، متن جایگزین، برچسب ها، سفارشی کردن URL ها و موارد دیگر را اضافه کنید.

با این حال، حتی اگر تصمیم دارید از افزونه‌ های سئو در وردپرس استفاده نکنید، هنوز ابزارهای منحصربه‌فردی وجود دارد که می‌توانید برای تحقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقبا از آن ها استفاده کنید. این ابزارها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید که چرا صفحات شما در رتبه بندی قرار می گیرند و شما را قادر می سازند تا زمینه های بهبود را شناسایی کنید.

بهترین افزونه های سئو برای وردپرس (۲۰۲۲)

 

بهترین افزونه های سئو برای وردپرس

 

درک و نصب افزونه های سئو در وردپرس اغلب آسان‌ است و می‌توانید از میان طیف وسیعی از افزونه‌ها با ویژگی‌های مختلف را انتخاب کنید. بهترین افزونه ها، پیش بینی ها و پیشنهادات سئو را در ویرایشگرهای صفحه و پست شما، نمایش می دهند، اما برخی از آن ها ویژگی های کمتری دارند. با این حال، آن ها دارای ویژگی های خاصی از جمله بررسی لینک های شکسته یا کاهش اندازه فایل های تصویر هستند.

۱.Yoast SEO

 

Yoast SEO

 

Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های سئو در وردپرس است. به این دلیل که دارای ویژگی‌های عالی است و به شما کمک می‌کند محتوای مناسب موتور جستجو تولید کنید که خواندن آن آسان باشد.
به عنوان مثال، Yoast SEO یک متا باکس را به همه صفحات و پست های شما اضافه می کند که به شما امکان می دهد کلمه کلیدی هدف، توضیحات متا، URL های متعارف و سایر گزینه های مرتبط با سئو را تنظیم کند. علاوه بر این، مطالعه خوانایی آن با ارائه نکات مفید برای نوشتن قوی تر، به شما در بهینه سازی پست های خود کمک می کند.

ویژگی های دیگر عبارتند از:

  • نقشه های سایت XML پیشرفته
  • نشانه گذاری طرحواره
  • پشتیبانی از محتوای “noindex”
  • قالب های عنوان و توضیحات متا
  • پشتیبانی از زبان
  • دسترسی به دوره های رایگان Yoast

قیمت: رایگان

نسخه پریمیوم همچنین دارای عملکردهای پیشرفته ای مانند پیشنهادات پیوند داخلی، بینش محتوا و … است. قیمت از ۸۹ دلار در سال برای یک وب سایت شروع می شود.

۲.SEO Framework

 

SEO Framework

 

افزونه SEO Framework از دیگر افزونه های سئو در وردپرس است. برای کسانی که می خواهند یک افزونه سئوی سریع و سبک برای وردپرس بدون تبلیغات یا افزایش فروش داشته باشند، SEO Framework مناسب است. برخی از ویژگی‌های اضافی را که احتمالاً از آن ها استفاده نمی‌کنید حذف می‌کند و روی کمک به کاربرانی متمرکز می‌شود که بیشتر نگران حفظ زمان بارگذاری سریع سایت هستند و در عین حال زمان کمتری را برای خواندن مقالات گیج‌کننده SEO صرف می‌کنند. اغلب به عنوان بهترین جایگزین برای Yoast در نظر گرفته می شود. این امر ارتباط زیادی با ماهیت بصری رتبه بندی SEO و گزینه های انعطاف پذیرتر برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی دارد (مانند کلمات یا مترادف های کمی غیرفعال).

ویژگی هایی که SEO Framework را به یک انتخاب عالی در افزونه های سئو در وردپرس تبدیل می کند:

  • این افزونه چیزی به شما نمی فروشد. SEO Framework با اکثر ویژگی‌های مورد نیازی که در Yoast پیدا می‌کنید مطابقت دارد، اما نیازی به پرداخت هزینه برای افزونه‌ها یا ویژگی‌های ممتاز ندارید.
  • دارای یک پسوند SEO محلی برای شرکت هایی است که نیاز به راه اندازی و نمایش اطلاعات مهم کسب و کار محلی دارند.
  • بسیاری از تنظیمات سئو از پیش پیکربندی شده‌اند تا پس از نصب افزونه، تنظیمات کمی وجود داشته باشد.
  • در حالی که سایر افزونه‌ها از یک کلمه کلیدی هدف استفاده می‌کنند، SEO Framework بر روی موضوع هدف تمرکز می‌کند تا نوشتن طبیعی‌تر را تشویق کند، زیرا گوگل مترادف‌ها را در SERPها یکسان می‌بیند.

۳. SEOPress

 

SEOPress

 

یکی دیگر از افزونه های سئو در وردپرس که قدرتمند بوده و دارای برچسب سفید و بدون تبلیغات است SEOPress می باشد. دارای ویژگی های جامعی است که به شما امکان می دهد سایت خود را به طور کامل بهینه کنید. از جمله این ویژگی ها این است که می توانید نقشه سایت XML سفارشی خود را بسازید، تغییر مسیرها را مدیریت کنید، محتوا را بر اساس کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل کنید و موارد دیگر.

این افزونه به طور کامل با گوگل آنالیتیکس ادغام شده است و به شما امکان می دهد تلاش های سئوی خود را پیگیری کنید. علاوه بر این، ابزار تجزیه و تحلیل محتوای آن نکات بهینه سازی را برای کمک به شما در نوشتن پست های بهتر ارائه می دهد. توسعه دهندگان می توانند برای سفارشی سازی کامل افزونه، قلاب های اضافی را نیز اعمال کنند.

علاوه بر آن، ویژگی هایی مانند:

  • پشتیبانی از کلمات کلیدی نامحدود
  • سئوی تصویر
  • نظارت بر رسانه های اجتماعی
  • عناوین پویا و توضیحات متا
  • پشتیبانی از Noindex
  • آموزش رایگان سئو

قیمت: رایگان و نسخه پریمیوم ۳۹ دلار در سال هزینه دارد و برای چندین سایت مناسب است.

۴. Rank Math

 

Rank Math

 

توصیه نهایی ما Rank Math است، یکی از افزونه های سئو در وردپرس که غنی از ویژگی هایی است که استفاده از آن آسان می باشد. این دارای یک ویزارد راه اندازی بصری و ویژگی های اتوماسیون هوشمند است که به مبتدیان کمک می کند تا محتوای خود را با چند کلیک بهینه کنند.

Rank Math همچنین با کنسول جستجوی گوگل و ابزارهای رتبه بندی کلمات کلیدی ادغام شده است که اگر می خواهید از رقبای خود جلوتر بمانید مفید است. علاوه بر این، مانیتور داخلی ۴۰۴ به شما کمک می کند تا خطاها را برای تجربه کاربری بهتر حل کنید. به علاوه، سیستم مبتنی بر ماژول آن شما را قادر می سازد تا ویژگی های مورد نیاز خود را بدون بارگذاری بیش از حد سایت خود با عملکردهای غیر ضروری انتخاب کنید.
برخی دیگر از ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • پشتیبانی از کلمات کلیدی نامحدود
  • ممیزی پیشرفته سئو
  • سئوی محلی
  • پیشنهادات پیوند داخلی
  • نقشه سایت XML
  • سئوی تصویر

قیمت: رایگان.

یک نسخه پریمیوم نیز وجود دارد که از ۵۹ دلار در سال شروع می شود که به شما امکان می دهد تا ۱۰۰۰ کلمه کلیدی را ردیابی کنید و سایر ویژگی های پیشرفته SEO را اضافه کنید.

آنچه می خوانید ...

مقالات مرتبط

به خواندن ادامه دهید

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن