تعرفه طراحی سایت در سال ۲۰۲۲ چقدر است ؟

تعرفه طراحی سایت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. دانستن اینکه چه نوع وب سایتی را می‌خواهید تأثیر قابل توجهی بر هزینه خواهد داشت. ۷۵ درصد از کاربران اعتبار یک شرکت را با طراحی سایت آن ارزیابی می‌کنند، سرمایه گذاری کردن در یک سایت عالی همیشه نتیجه می‌دهد. تنها مشکل در این بین پیدا کردن قیمت مناسب طراحی سایت متناسب با بودجه شماست. در این مقاله در مورد تعرفه طراحی سایت صحبت می‌کنیم. در این مطلب توضیح خواهیم داد که چه نوع وب سایتی را می‌توانید متناسب با قیمت خود دریافت کنید.

مطالعه بیشتر: هزینه انواع مختلف طراحی وبسایت در مشهد

مقدمه

هزینه طراحی سایت در مشهد

همه افراد یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت می‌کنند و هر مشتری آنلاین، یک تجارت را از روی وب سایتش قضاوت می‌کند. اگر سایت کسب و کار شما سال‌هاست به روز نشده، ممکن است مشتریان بالقوه را دور کند. میانگین هزینه بین المللی طراحی سایت از ۱۰۰۰ دلار تا بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار متغیر است. عوامل متعددی بر تعرفه طراحی سایت تأثیر می گذارد، از جمله سبک، اندازه و ویژگی های عملکرد وب سایت. با این حال، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که شرکت شما چه چیزی باید برای طراحی وب هزینه کند و طراحی وب شامل چه مواردی است؟

هزینه طراحی سایت

به طور کلی وب سایت‌های مختلف با هدف‌های مختلفی طراحی می‌شوند. امروزه شاهد بسیار زیادی از وب سایت‌ها در فضای مجازی هستیم که هر کدام هدف منحصر به فردی دارند. یک طراح سایت خوب می‌تواند یک وب سایت سفارشی ایجاد کند که مشتریان مناسب را برای هر شرکت کوچک یا بزرگ جذب کند. اما هر کسب و کاری متفاوت است و نیازهای متفاوتی دارد. به هر حال، مجموعه‌ای از ویژگی‌های متمایزکننده وجود دارد که می‌تواند یک وب سایت را درخشان کند. برخی از کسب و کارها نیازمند طراحی سایت به صورت حرفه‌ای می‌باشند. به همین علت تعرفه طراحی سایت برای این گونه کسب و کارها بالاتر بوده تا بتوانند صاحبین سایت از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند.

بهترین راه برای بررسی تعرفه طراحی سایت حرفه‌ای در سه سطح جداگانه است:

۱. طراحی سایت پایه (۱۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ دلار)

تعرفه طراحی سایت پایه بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار است. این نوع طراحی موجب ایجاد یک وب سایت ساده و در عین حال موثر برای کسب و کار می شود. طراحی سایت پایه همانند طراحی وب سایت متوسط و پیشرفته، برای برند و اهداف شما یک وب سایت خاص ایجاد می‌کند. اگر یک کسب و کار کوچک یا استارت آپ هستید، طراحی وب پایه یک گزینه مقرون به صرفه برای شماست. این نوع طراحی موجب می‌شود سایت معتبر و کاربرپسندی را برای شرکت شما ایجاد شود که می‌توان با خرید، درخواست قیمت، تماس‌های تلفنی و موارد دیگر آغاز به کار کرد.

۲. طراحی سایت متوسط (۱۰.۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰ دلار)

سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت متوسط بین ۱۰.۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰ دلار هزینه دارد. طراحی این نوع سایت موجب می‌شود سایتی با طراحی خوب و عملکرد منحصر به فرد برای کسب و کار شما ارائه شود که اغلب شامل ویژگی‌های اضافی، مانند سیستم مدیریت محتوا (CMS) است تا نیازهای منحصر به فرد شرکت شما را برآورده کند. اگر یک کسب و کار کوچک تا متوسط (SMB) یا شرکتی هستید، طراحی سایت متوسط راه حل ایده آلی برای شماست. همچنین این نوع طراحی به شما ابزاری برای پیشبرد سایر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال پیشنهاد می‌دهد. به عنوان مثال، یک CMS به شما کمک می‌کند محتوایی را منتشر کنید که از استراتژی بازاریابی محتوای شما پشتیبانی کند.

۳. طراحی سایت پیشرفته (۵۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ دلار)

تعرفه طراحی سایت پیشرفته بین ۵۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ دلار هزینه دارد. این نوع طراحی برای کسب و کار شما یک وب سایت سفارشی و پیشرفته با چندین سرویس افزودنی مانند یکپارچه سازی پایگاه داده، عملکرد تجارت الکترونیک و موارد دیگر ارائه می‌دهد. اگر شرکت سهامی یا شرکت سرمایه گذاری دارید این نوع طراحی مناسب کسب و کار شما خواهد بود. چرا که طراحی سایت پیشرفته راه حلی ارائه می‌دهد که با اندازه شرکت شما مطابقت دارد. همچنین نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه (ROI) شما را به حداکثر رسانده که در بازار رقابتی بسیار مهم است.

با توجه به موارد اشاره شده در بالا می‌توان گفت اغلب اندازه شرکت است که تعرفه طراحی سایت را تعیین می‌کند.

با این حال، اگر که یک بسته طراحی سایت پایه را خریداری کنید به این معنی نیست که یک وب سایت با عملکرد پایین‌تری دریافت کرده‌اید. در واقع شما باید سایتی را خریداری کنید که با اندازه، نیازها و اهداف شما مطابقت داشته باشد نه فقط برای ویژگی‌هایی که به آن ها نیاز ندارید هزینه کنید.

چه چیزی قیمت طراحی سایت را در سال ۲۰۲۲ تعیین می‌کند؟

محدوده تعرفه طراحی سایت به صورت بین المللی در سال ۲۰۲۲ در جدول زیر. بین ۱۰۰۰ دلار تا بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلار ارائه شده است. با درک اعداد پشت طراحی سایت می‌توانید بودجه دقیقی برای شرکت و سایت خود ایجاد کنید.

ویژگی هزینه طراحی وب سایت
اندازه سایت
۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار (برای ۱ تا ۲۵۰ صفحه)
کپی‌ رایتینگ سایت
۶۰ تا ۳۰۰ دلار در هر صفحه
سبک سایت
۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار
بهینه سازی سایت (SEO)
۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار
طراحی ریسپانسیو
۳۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار
یکپارچه سازی CMS
۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار
کارکرد تجارت الکترونیک
۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار
یکپارچه سازی پایگاه داده
۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار
نام دامنه
۰.۹۵ تا ۱۲ دلار
گواهی SSL
۰ تا ۱۵۰۰ دلار
خدمات میزبانی سایت
۲۴ تا ۲۴۰۰۰ دلار

۱- اندازه (۱۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ دلار)

اندازه وب نقش مهمی در تعرفه طراحی وب سایت دارد. اگر به دنبال ایجاد یک سایت بزرگ‌تر هستید انتظار می‌رود که برای خدمات طراحی وب هزینه بیشتری پرداخت کنید. برای توسعه، ساخت و راه اندازی یک وب سایت بزرگ با قابلیت‌های پیشرفته همانند موارد مورد نیاز برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، به زمان و کار بیشتری نیاز است.

۲-سبک (۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار)

سبک وب سایت‌ها بسیار متفاوت است، به همین دلیل است که سبک سایت ترجیحی شما بر تعرفه طراحی سایت تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت جواهرات لوکس هستید، احتمالاً به دنبال ایجاد یک وب سایت سطح بالا هستید که نه تنها برند شما، بلکه کیفیت محصول یا خدمات شما را نیز نشان دهد. در بیشتر موارد، به دلیل مقدار طراحی و نیروی کار مورد نیاز، هزینه بیشتری دارد. مهم نیست که به دنبال چه نوع سبکی هستید. از ساده تا سطح بالا، بسیار مهم است که شرکت طراح شما وب سایتی ایجاد کند که برند شما را جذاب کند و همچنین تجربه‌ای بصری و یکپارچه برای خریداران فراهم کند.

۳-سئو (۲۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ دلار)

اگر برای طراحی سایت خود با آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل قرارداد بسته‌اید، آن‌ها خدمات SEO را ارائه می دهند که می‌توانید در طراحی سایت از آن‌ها کمک بگیرید. سئوکار تضمین می کند که وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو برای کلمه کلیدی تعیین شده رتبه بندی می‌کند. بسیاری از آژانس‌ها برای تعدادی از کلمات کلیدی انتخاب شده، ضمانت قرار می‌دهند. آن‌ها همچنین ضمانت قرار دادن را به کلمات کلیدی با مقدار مشخصی از نتایج جستجو محدود می‌کنند.

به عنوان مثال، ضمانت قرار دادن ممکن است فقط برای کلمات کلیدی اعمال شود که یک میلیون نتیجه جستجو ایجاد کند. این بدان معنا نیست که این کلمات کلیدی ارزشمند نیستند بلکه میتوانند تفاوت فوق العاده‌ای در فروش هفتگی و سرنخ‌های شرکت شما ایجاد کنند. مجموعه طراحی با ضمانت سئو سایت می‌تواند تعرفه طراحی وب سایت شما را بین ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار افزایش دهد. قیمت این سرویس معمولاً از تعداد کلمات کلیدی مورد نظر کم می‌کند. به عنوان مثال، بهینه سازی و رتبه بندی برای ۱۵۰ کلمه کلیدی نسبت به ۳۰ کلمه کلیدی هزینه بیشتری دارد.

مطالعه بیشتر: آشنایی با نحوه قیمت گذاری سئو در مشهد

۴-طراحی ریسپانسیو (۳۰۰۰ دلار تا ۲۵.۰۰۰ دلار)

طراحی سایت رسپانسیو

یکی از عوامل تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت، طراحی ریسپانسیو است. با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد از ترافیک اینترنت جهان از دستگاه‌های تلفن همراه می‌آید، ضروری است که وب سایت شما دارای طراحی سازگار با موبایل یا ریسپانسیو باشد. در غیر این صورت، شرکت شما در معرض خطر از دست دادن مشتریان ارزشمند و معتبر است. یک سایت سازگار با موبایل، نظر بیش از ۶۰ درصد از کاربران را بهبود می‌بخشد. و تقریباً ۷۰ درصد از آن‌ها احتمال بیشتری دارد که به مشتری شما تبدیل شوند. اینها کاربرانی هستند که نباید آن‌ها را در مقابل رقبا از دست بدهید. پیشنهاد ما به شما این است که روی یک طراحی سازگار با موبایل سرمایه گذاری کنید.

مطالعه بیشتر: مهمترین شاخص های طراحی رسپانسیو وب سایت

ویژگی‌های اضافی سایت (۲۰۰۰ تا ۲۵.۰۰۰ دلار برای هر ویژگی)

CMS

ادغام یک CMS، مانند وردپرس، در وب سایت می‌تواند بین ۲۰۰۰ تا ۲۵،۰۰۰ دلار هزینه داشته باشد. تعرفه طراحی سایت به اندازه شرکت و نیازهای خاص در هنگام انتشار محتوا بستگی دارد.

عملکرد تجارت الکترونیک

برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، راه اندازی سایتی که بتواند سفارشات را به طور ایمن بپذیرد و پردازش کند، ضروری است. قیمت عملکرد تجارت الکترونیک از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار متغیر است. هزینه این سرویس همانند ادغام CMS به اندازه و نیاز شرکت بستگی دارد.

یکپارچه سازی پایگاه داده

 این سرویس دسترسی سایت شما را به پایگاه داده برای استخراج اطلاعات مهم محصول، داده‌های حمل و نقل و موارد دیگر فراهم می‌کند. قیمت آن بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار است.

کلام آخر

طراحی سایت از جمله فعالیت‌هایی است که حتما باید توسط متخصصان و افراد حرفه‌ای انجام شود. قبل از اینکه برای سفارش طراحی سایت اقدام کنید ضروری است که اطلاعات دقیقی از دامنه سرور، زبان برنامه نویسی و فناوری به کار گرفته شده کسب کنید. هر بازاریاب باید وب سایتی را مورد استفاده قرار دهد که هیچ گونه عیب و نقصی نداشته باشد. چرا که طراحی سایت میزان کیفیت کسب و کارتان و نوع خدمات شما را به نمایش می‌گذارد. تعرفه طراحی سایت یکی از موضوعاتی است که برای افراد اهمیت بالایی دارد. همانطور که در بلا اشاره شد فاکتورهای مختلفی هستند که قیمت نهایی طراحی سایت را به شدت تاثیر قرار می‌دهند. برای اینکه به طور دقیق از تعرفه طراحی سایت مورد نظر خود مطلع شوید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با متخصصان و طراحان مشورت نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ اتود در کنار بهره‌مندی از نیروهای متخصص و با دانش در حوزه دیجیتال، با خدمات گسترده در فضای دیجیتال در تلاش است تا به بهترین خدمات بهینه سازی و طراحی سایت در مشهد را به مشتریان خود ارائه کند. کارشناسان با تجربه ما به شما کمک می‌کنند تا وب سایتی منحصر به فرد داشته باشید. اگر هنوز در انتخاب طراحی سایت در مشهد دچار شک و تردید هستید با ما تماس بگیرید. مجموعه اتود در طی این مسیر همراه با شماست و لحظه به لحظه به رشد کسب و کار شما می‌اندیشد.

آنچه می خوانید ...

مقالات مرتبط

به خواندن ادامه دهید

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن